Medailleregen voor heren OKK

Terwijl de zomerse temperaturen buiten flink opliepen, stond het binnen in de topsporthal van Rotterdam helemaal in het teken van strijd en doorzettingsvermogen. Zes heren van OKK Ouderkerk gingen vol enthousiasme de uitdaging aan tijdens de toestelwedstrijd – met maar één doel: die felbegeerde medailles binnenhalen.

In de eerste ronde kwamen Joah en Sil in actie. In een groot deelnemersveld schitterde beide turners en namen ieder maar liefst drie medailles mee naar huis! Sil pakte brons op rekstok en ringen, op het toestel sprong, sprong hij naar goud. Joah liet zich eveneens van zijn beste kant zien met brons op voltige, zilver op rek en zwaaide zich op brug naar het goud.

In ronde twee was het de beurt aan Nick, en hoe! Hij draaide een fantastische wedstrijd en wist op élk toestel het podium te halen. Met twee bronzen medailles (brug en rek), twee zilveren (voltige en ringen) én twee keer goud (vloer en sprong) kan hij terugkijken op een indrukwekkende prestatie.

De derde ronde bracht Tom en Jordi in actie. Ook zij bewezen dat hard werken loont. Jordi turnde zich naar zilver op sprong en rekstok en pakte overtuigend goud op voltige. Tom liet zien dat hij van alle markten thuis is: hij stond op elk toestel op het podium! Met vier keer zilver (vloer, voltige, brug en rek), brons op ringen en goud op sprong sloot hij zijn wedstrijd trots af.

Met zoveel mooie prestaties op zak kijken de heren nu vooruit naar de uitvoering op 4 juli. Daarna is het tijd om even op adem te komen en te genieten van een welverdiende vakantie!